به عنوان یک نوع ابزار بازاریابی، قفسه نمایش کاغذی با توسعه تبلیغات POP همراه است. این مزایای حفاظت از محیط زیست سبز، حمل و نقل آسان، مونتاژ سریع،و غیرهدر محل فروش قرار داده می شود، می تواند نقش نمایش کالاها، انتقال اطلاعات و ترویج فروش را داشته باشد.و به طور گسترده ای در مواد غذایی استفاده می شود، مواد شیمیایی روزانه، لوازم خانگی، الکترونیک، پوشاک و صنایع دیگر.
اطلاعات محصول |
|
محصولات: |
صفحه نمایش کف کارتونی سفارشی POP |
مواد: |
کارتونی براق (B,E,BE,AB کارتونی براق فلوت با پد تقویت شده) |
چاپ: |
چاپ CMYK، چاپ آفست، چاپ جوهر ((smaple می تواند استفاده شود) |
تمام شدن: |
لایه بندی درخشنده / مت ، لاک زدن درخشنده / مت ، پوشش UV.. و غیره |
استفاده |
نمایشگاه ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، مغازه های تبلیغاتی برای نمایش کالاها و ترویج فروش |
بسته بندی: |
بسته بندی مسطح، بسته بندی نیمه 3D، بسته بندی 3D ((پاک کردن استاندارد کارتن یا بسته بندی ویژه بر اساس الزامات مشتری) |
زمان نمونه گیری: |
۳ تا ۵ روز |
زمان تولید: |
حدود 15 روز |
مقدار تولید: |
500تا برای کوچک؛200تا برای بزرگ |
شرایط پرداخت: |
T/T، وسترن یونیون، L/C |
ویژگی ها: |
با دوام، قوی، قابل استفاده مجدد، سبک وزن، آسان برای جمع آوری، آسان برای حمل |
حمل |
FOB شنجن.مي توان مقدار كوچك را از طريق هوا يا ديگر اكسپريس ارسال كرد. |
هزینه نمونه برداری |
هزینه نمونه پس از سفارش به شما بازپرداخت خواهد شد |
1) اندازه، سبک، رنگ و ساختار می تواند سفارشی شود.
2) به طور گسترده ای در فروشگاه های خرده فروشی، مراکز خرید و سوپرمارکت استفاده می شود...
3) چاپ 4 رنگ (CYMK) یا رنگ Pantone برای رنگ زیبا.
4) مواد - کارتون بازیافتی، کارتون کاغذ سفید، کارتون موج دار و غیره
5) چاپ، چاپ نقره / طلا، پوشش آب
6) MOQ وجود ندارد، ما سفارش کوچک را قبول می کنیم.
7) تولید انبوه: 8-10 روز /100-1000 مجموعه.
8) روش حمل و نقل: حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی، تحویل سریع.
1. اثر خوب - استند نمايش کاغذي مي تواند رنگي چاپ شود، حامل تبلیغاتي فوق العاده است، اثر تبلیغاتي فوق العاده؛
2وزن کم - می تواند گسترش داده شود و انباشته شود، صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل و لجستیک، صرفه جویی در فضای ذخیره سازی، می تواند جمع و جدا شود، استفاده مکرر؛
3. هزینه پایین - نسبت به سایر مواد هزینه نمایش کاغذ پایین تر، مقرون به صرفه، مناسب برای انواع فعالیت های تبلیغاتی در مقیاس بزرگ، فروشگاه ها، مراکز خرید، نمایشگاه ها و غیره؛
4. چند سبک - الگوها، رنگ ها، اشکال می توانند به طور آزاد طراحی شوند و می توانند با مواد دیگر (فلزی، چوبی، پلاستیکی و غیره) ترکیب شوند.
5محیط زیست دوستانه - صفحه نمایش های کاغذی به طور کامل (یا عمدتا) از کارتون و کارتون با سختی بالا ساخته شده اند.که برای حمل کالاهای تبلیغاتی کافی است و الزامات حفاظت از محیط زیست را برآورده می کند.، ميتونه 100 درصد بازيافت بشه
1اطلاعات جدید محصول
اکثر قفسه های نمايش کاغذی متعلق به تبلیغات اطلاع رسانی محصول جدید است.می تواند توجه مصرف کنندگان را جلب کند، باعث تحریک تمایل آنها به خرید می شود.
2براي جلب توجه مشتري ها
نمایشگاه های کاغذی می توانند توجه مشتریان را با الگوهای جدید، رنگ های درخشان، ایده های منحصر به فرد و اشکال دیگر جذب کنند، باعث می شوند آنها متوقف شوند و سپس به محصولات تبلیغ شده علاقه مند شوند.
3. بهبود تصویر شرکت
قفسه های نمایش کاغذی بخش مهمی از هویت بصری شرکت هستند. خرده فروشان می توانند اشکال مختلفی از قفسه های نمایش کاغذی را با لوگوهای فروشگاه، شخصیت های استاندارد، رنگ های استاندارد،الگوهای تصویر شرکت، شعارها و شعارها و غیره، به منظور ایجاد یک تصویر شرکت متمایز.
4.ترويج تعطيلات
قفسه های نمایش کاغذی یک ابزار مهم برای همکاری در تبلیغات تعطیلات است. در جشنواره های مختلف سنتی و مدرن، قفسه های نمایش کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفسه های کاغذی، قفقفسه هاي نمايشي کاغذي ميتونن يه جو شاد به وجود بيارن.
5- ارتقاء تصویر و ارزش محصولات برای فروش
قفسه های نمایش کاغذی عمدتا برای ارتقاء فروش محصولات مشتری، ارتقاء محصولات جدید، برای افزایش تصویر و ارزش بازار محصولات مشتری استفاده می شود.